بلوک زن در شهر های ایران

خرید و فروش دستگاه بلوک زن در تهران

در شهر تهران بلوک زن در سایز های 10 و 15 در تیغه داخل و دور ساختمان استفاده میگردد و سایز 20 در دیوار حیاط و دور باغ استفاده می گردد ، در شهر تهران بلوک زنی ها معمولا در شهریار ، احمد آباد مستوفی ، خاتون آباد و خاوران بلوک زده میشود و از مدل نر و ماده سه سوراخ در تیغه بسیار متداول است.

امروزه دستگاه بلوک زنی که در تهران وجود دارد با توجه به هزینه های بالا در تهران و رقابت فشرده که در کارگاه های بلوک زنی وجود دارد و تولید بالا برای سود بیشتر می توان از دستگاه بلوک زنی اتوماتیک 12 قالبه یا ثابت استفاده کرد تا با تولید بالای 10000 قطعه در روز به سود بالایی رسید. 

خرید و فروش دستگاه بلوک زن در همدان

در شهر همدان معمولا از دستگاه تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با سمبه پرتابی (چکشی) استفاده می شود یکی از قالب های مرسوم در همدان قالب سایز 15 یونولیت خور می باشد.

خرید و فروش دستگاه بلوک زن در کرمان ؛ در شهر کرمان از تمامی دستگاههای بلوکزنی اعم از دستی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک استفاده می گردد ، دستگاههای کرمان معمولا در شهرهای رفسنجان ، سیرجان ، بردسیر ، بم و شهربابک تولید بلوک میکنند.

در مازندران از بلوک های سایز 15*15*35 یا ضخامت خیلی کم 1 تا 1/5 استفاده میشود در آمل و بابل و چالوس بیشترین استفاده را دارد و معمولا از دستگاه دو موتوره سمبه ریلی استفاده می گردد.

در اصفهان معمولا از دستگاه های نیمه اتوماتیک هیدرولیک و تمام اتوماتیک در خود شهر اصفهان ، شهرضا ، گلپایگان و کاشان بیشترین درخواست را داشته است، دستگاه بلوک زنی هیدرولیکی یا نیمه اتوماتیک در اصفهان در کارخانه های زیادی تولید می شود.

در ساوه و همدان دستگاه بلوک زن تکنو  بلوک TB800 محبوبیت زیادی دارد و این نوع دستگاهها در آنجا بسیار طالب دارد.

دستگاه بلوک زنی اصفهان

در مشهد نیز معنولا از دستگاه های دستی استفاده میشود.

در شیراز دستگاه محبوب نیمه اتوماتیک است که بیشترین فروش را برای آنجا داشته ایم و بعد از آن از دستگاه دو موتوه سمبه ریلی استقبال زیادی میشود.

در اهواز از دستگاه بلوک زنی دستی و تمام اتوماتیک فروش زیاد داشته ایم البته در کیش و قشم نیز این دستگاه ها وجود دارند.

در شهرهای استان گیلان مثل رشت و انزلی برعکس مازندران از بلوک کامل 20*20*40 استفاده میشود و دستگاه نیمه اتوماتیک و دو موتوره در آنجا محبوبیت خوبی دارد.

دستگاه بلوک زن پر طرفدار استان خراسان که در شهر مشهد استفاده می گردد تمام اتوماتیک است که با توجه به جمعیت زیاد و ساخت و ساز زیاد نیاز بیشتری به بلوک دارند، که باید توجه داشت این ماشین آلات احتیاج به برق سه فاز دارند.

در تمامی شهر های ایران در نزدیکی پروژه های مسکن مهر با توجه به ساخت و ساز بالا می توان با  احداث کارگاه بلوک زنی و تهیه دستگاه و میکسر ناری ساز به سود دهی خوبی رسید، معمولا این پروژه ها از با دستگاه های اتوماتیک می توان فروش خوبی داشت. 

همچنین بخوانید
دستگاه بلوک زن یا بلوک زنی از سال 1343 وارد ایران شد این دستگاه در آن زمان کاملا به صورت دستی با یک قالب تکی و یک سمبه روی هم قرار میگرفت و با فشار روی هم بلوک بروی زمین باقی می ماند
دیدگاه کاربران
مهرداد رضایی
مهرداد رضایی
1402/08/16
سلام برای خرید بلوک زن در شهر اردبیل معمولا از کدام مدل میباشد؟
admin@web24.ir
ارسال شده در : چهارشنبه 17 آبان 1402

همکاران ما با شما تماس میگیرند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

امتیاز:

captcha